Інформаційна (рекламна) кампанія: від ідеї до втілення

Додано Administrator 01.09.2012. Опубліковано в Новини

Тренінгова програма “СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ. Інформаційна (рекламна) кампанія крок за кроком” створена для:

  • власників та керівництва організацій в сфері бізнесу;
  • відповідальних за маркетинг, рекламу та PR.

Половина моїх витрат на рекламу – це марнування грошей, от тільки не знаю, яка… (Джон Вонамейкер)

Продажі є основою для життя бізнесу в будь-якій сфері і так чи інакше пов’язані з рекламою, яка не обов’язково має вигляд традиційних рекламних рішень (адже будь-яка інформація про нас та наші пропозиції творить ефект «реклами»).

На жаль, в багатьох випадках, при замовленні, розробці та втіленні наших «інформаційних впливів» ми орієнтовані на копіювання чужих ідей, те, що подобається нам особисто або пошук креативу. В результаті, бізнес починає втрачати «зв’язок» з постійними або потенційними клієнтами, продажі падають або стають менш рентабельними. Тоді ми нарікаємо на кризу, занадто вибагливих покупців, вирішуємо, що реклама тепер взагалі «не працює» і т. п. Але, зазвичай, все набагато простіше: наші повідомлення «говорять» споживачам не те, що ми очікуємо, не потрапляють до цільової аудиторії або потрапляють в «спотвореному» вигляді та не за сприятливих обставин.

Чому традиційні рекламні підходи не «спрацьовують», як колись? Що робити, коли бюджет мізерний, а клієнт навіть не підозрює про наше існування? Інформаційні кампанії конкурентів, – ризики чи можливості для нашого бізнесу? Участь в програмі дасть змогу:

-      Практично відчути на собі впливи стереотипів, «спотворень» тощо на сприйняття інформаційних (рекламних) повідомлень;

-      Опрацювати стратегічне інформаційне повідомлення для власного бізнесу та основні кроки для організації ефективної рекламної кампанії;

-      Переглянути власне бачення підходів до оптимізації витрат на просування та інновацій в рекламі.

Програма тренінгу:

  1. Передумови вдалої інформаційної кампанії. Що заважає «бачити»: стереотипи і небезпеки.
  2. Шість кроків для розробки стратегічного інформаційного повідомлення.
  3. Принципи створення «цілісних» інформаційних продуктів.
  4. Шляхи оптимізації витрат на виготовлення та «просування». Інновації в рекламі.

 Програма базована на практичних прикладах з використанням матеріалів проекту Інституту сталих спільнот UCAN та Міжнародної Організації Праці (International Labour Organization).

Авторка програми:

Марічка АРТИШ, Master of Business Administration (MBA) за програмою МІМ-Київ, сертифікована тренерка Міжнародної Організації Праці (International Labour Organization) за програмою «Розпочни і вдосконалюй свій бізнес», співорганізатор регіональних конференцій для бізнесу BizCamp та авторка ідеї регіональних конкурсів візуальної реклами ФАМА, від 1995р. працює з розробкою та впровадженням програм в Україні, Польщі, Німеччині, Аргентині

З питань участі звертайтеся за тел. 0342 733 476, 095 428 01 90

або на e-mail: pespective.m@gmail.com .

Додати коментар

Потрібно авторизуватися для публікаціі коментарів.